حمل بار با کامیون تک و جفت

حمل بار با کامیون تک وجفت

حمل بار با کامیون تک و جفت برای ارسال انواع بار شهری و بین شهری مورد نیاز است. کامیون های تک و جفت که آنها بعنوان بنز 10 چرخ و بنز 6 چرخ شناخته میشوند جزء ماشین های باری سنگین هستند که برای باربری تا ظرفیت 10 و 15 تن مورد استفاده قرار میگیرند.باربری ون بار ایران کلیه  خدمات را برای حمل بار 10 تن با کامیون تک و حمل بار 15 تن با کامیون جفت در مورد استفاده قرار میدهند.

شبکه های اجتماعی

کامیون تک و جفت

اگر این سوال برایتان پیش آمده باشد که این کامیون برای حمل چه بارهایی مناسب است؟ باید به شما بگویم که تقریبا برای حمل انواع بار مناسب است و هیچ محدودیتی برای حمل بار ندارد.فقط باید به این نکته توجه داشت که بار از نظر تناژ و ابعاد مناسب با کامیون باشد.

 

اسباب کشی

بسته بندی

بسته بندی

اسباب کشی

اسباب کشی

ناوگان باربری سبک بار و سنگین ون بار ایران

خدمات آنلاین
حمل بار با کامیون تک وجفتشرکت حمل ونقل ون باربا کامیون

حمل وباربری

اسباب کشی

حمل بار شهری و بین شهری

شرکت باربری ون بارایران با ناوگان حمل ونقل خود آماده ارائه خدمات باربری شهری و بین شهری و حمل بار با کامیون تک و جفت به هموطنان محترم در تمام ساعات شبانه روز با بهترین کیفیت میباشد لذا میتوانید ما را همیشه در کنار خود ببینید واز طریق سایت و رسانه های اجتماعی با کارشناسان درتماس باشد .

حمل بار در تهران

تهران به دلیل پایتخت کشوربودن یکی ازکلان شهرها است ومسیرهای باربری زیادی از تهران عبور میکند و مرکز اصلی تجارت ایران میباشد . لذا برای حمل بار در تهران، باربری ون بار ایران با در اختیار داشتن ناوگان سبکبار و سنگین بار دارای توانایی و پشتیبانی لجستیک قوی بوده ودر زمره شرکتهای برتر حمل باردر تهران میباشد .خدمات آنلاین و بروز ما برای متقاضیان حمل و نقل آرامش وامنیت به ارمغان میاورد .

خودرو های سنگین

خودرو مایلر در ایران در سه تیپ 1924 دو محور و 2628 و 2624 سه محور (معروف به زیر مایلر) تولید می‌شد. از این میان تولید تیپ 2628 به‌کلی متوقف شده است. اینکه چرا این خودرو به مایلر معروف شد به این خاطر است که قسمت بار و کمپرسی آن را شرکتی به اسم مایلر تولید می‌کرد. درواقع آن روزها مرسدس فقط شاسی و موتور را برای بازارهای دیگر ارسال می‌کرد. در ایران نیز سازنده‌ها اغلب از اتاق مایلر و اشمیتز استفاده می‌کردند که به‌مرور کفی و کمپرسی مایلر و تانکر و بونکر اشمیتز محبوب‌تر شدند.

ون بار ایران پیشرو در باربری و حمل ونقل

در ناوگان شرکت حمل و نقل ون بار ایران این کامیون ها در تمام ساعات ارائه خدمت مینمایند. ون بار ایران پیشرو در باربری و حمل بار با ماشین های سنگین می باشد.

سوابق شرکت حمل ونقل ون بار ایران

باربری ون بار ایران با سابقه چندین ساله در زمینه حمل و نقل و باربری خدمات در تهران وسایر شهرستا نها  را از صفر تا صد در اختیارتان قرار خواهد داد.خدمات آنلاین ، بروز وتخصصی میباشد . حمل بار به شهرستانها با انواع کامیون 10 تن و 15 تن به صورت همه روزه در باربری ون بار ایران انجام میشود .

حمل ونقل ناوگان باربری ون بارایران به تمام نقاط ایران

ناوگان حمل و نقل ون بار ایران تمامی خطوط باری شهرستان ها را تحت پوشش قرار داده است .حمل بار از شهرک های صنعتی تهران، حمل بار از بازار تهران، حمل بار از جاده قدیم تهران کرج و بالعکس اتوبارون بارایران جهت حمل ونقل شهری و بین شهری پاسخگوی نیاز شما عزیزان در تمام ساعات شبانه روز با برترین خدمات تضمین شده میباشد . با ما کیفیت ،سرعت ، دقت و بهترینها را تجربه کنید .

بنز تک وجفت

خدمات باربری

از تهران به تمام نقاط کشور بروز و آنلاین

 

بنز دیزل تک وجفت

 

مشخصات کامیون تک و جفت

ابعاد

اندازه اتاق یا همان بارگیر بنز طولی نزدیک به 5.8 متر و عرض تقریبی 2.2 تا 2.25 متر را دارا می باشد . اتاق یا همان بارگیر بنز جفت طولی نزدیک به 7 متر و عرض تقریبی 2.35 تا 2.45 متر را دارا می باشد.

ارتفاع

ارتفاع بار این کامیون ها بدلیل نداشتن سقف محدویتی ندارند اما باید دقت داشت که ارتفاع بالای بار از 3 متر بیشتر نشود چراکه بار ترافیکی محسوب میشود.وبه همین علت اتاق کامیون های تک و جفت فاقد سقف است. بارهای حساس نیاز به روکش بار دارند . تا از پراکنده شدن و یا خیس شدن آنها در باران جلوگیری شود.

تجهیزات تخصصی حمل و نقل

ون بار ایران با تجهیزات تخصصی حمل ونقل کالاها واثاثه شما را با برترین کیفیت وامنیت به سراسر ایران با بیمه باربری تضمین مینماید .با یکبار دریافت خدمات ازما میتوانید برای همیشه به ما اعتماد نمایید .کرایه های باربری با انواع کامیون ها یک نرخ ثابت و مشخص ندارند و عموما به صورت توافقی بر اساس نوع بار، تناژ بار و همچنین مسافت مشخص میشود.

 

شرکت حمل و نقل ون‌بار در زمینه سبک بار، سراسر کشور را تحت پوشش دارد

با ارسال درخواست از طریق فرم زیر کارشناسان ما کمتر 15 دقیقه برای مشاوره با شما تماس میگیرند.

 

اعلام نیاز خودرو سنگین

متقاضی گرامی برای درخواست کامیون 10 چرخ و 6 چرخ  کافیست2 ساعت قبل از بارگیری با ما از طریق شماره های مشخص شده در سایت تماس بگیرید. و اعلام بار نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و خودرو تک یا جفت را به صورت دربستی در اختیارتان قرار دهند.

 

باربری ون بار

در صورت داشتن سوال ویا درخواست خدمات باربری تک و جفت میتوانید با کارشناسان ما از طریق سایت در هر زمان ارتباط بگیرید.

واز مشاوره رایگان بهره مند شوید .

شعب ما در تهران آماده خدمت رسانی میباشند.

شعبه 1: شهید رجایی جنوب، بعد از سه راه ترانسفو، نبش کوچه سبزکوش گاراژون بار ایران

شعبه 2: ورامین، ابتدای کمربندی پیشوا گاراژون بار ایران

شعبه3: جاده ورامین به سمت تهران. نرسیده به سه راه تقی آباد. بعداز کاخانه مارگارین گاراژون بار ایران

02133880024-02133889004-02155208580-02155208480

09124919014-09128097786

 

 

 

 

Related Posts

فهرست