اسباب کشی و حمل کالا

شرکت حمل ونقل ون بار ایران

اسباب کشی و حمل کالا

ناوگان ون بار ایران طی سالها فعالیت در صنعت حمل ونقل و اسباب کشی و حمل کالا، تلاش کرده است تا با ارائه خدمات هرچه بهتر باربری، بویژه اسباب کشی و حمل کالا، در هر ابعاد و اندازه ای با استفاده از مجهزترین خودروها وکارشناسان مجرب همواره سطح خود را بهبود بخشد وآرامش خاطر سفارش‌دهندگان فراهم شود.

کامیون چیست؟

کامیون یک وسیله نقلیه دارای موتور است که برای حمل انواع بار کاربرد دارد کامیون ها به لحاظ قدرت و اندازه و پیکربندی بسیار متنوع اند، این تنوع ها عمدتاً در قسمت بدنه، شاسی و کابین مشهود است. قسمت قرارگیری بار یا قسمت واگن به انتهای کامیون (کشنده) متصل میشود. کشنده بخش جلویی ماشین است که با نیروی موتور حرکت می‌کند. محور و میله های اتصال در انتهای کشنده تعبیه می‌شود، بر حسب نیاز و کارایی ،  تعداد آنها تعیین و نصب می‌شود.

کامیون های باربری

کامیون های باربری ممکن است خیلی نیرومند و بزرگ باشند و امکاناتی برا یشان تعبیه شده باشد که به آنها قابلیت های متفاوتی بدهد . مثل کامیون حمل زباله، کامیون آتش‌نشانی ، کامیون برف روب، کامیون میکسر دار و کامیون جرثقیل دار که هر کدام دارای ویژگی خاص خود میباشد . در حال حاضر اکثر کامیونها در دنیا با موتور دیزل کار می کنند . اخیراً بازار سهام و سرمایه  روی کامیون های برقی به سرعت در حال رشد می باشد . انتظار می رود تا سال ۲۰۲۷ حدود ۷ درصد کامیون های جهان به حمل و نقل سبز بپیوندند. کامیون ها در صنعت حمل و نقل کشور ما شامل سبک نیمه سنگین و سنگین می باشند.

کامیون های سنگین

 

کامیون های خاور، ایسوزو و هیوندا

از کامیون های خاور، ایسوزو و هیوندا به عنوان بیشترین خودرواستفاده می‌شود . کامیون خاورساخت شرکت بنز عمومی ترین کامیوندر تهران میباشد . این کامیون ها دارای دو مدل ۶۰۸ و  ۸۰۸ هستند که بیش از ۹۰ درصد حمل اثاثیه توسط کامیون خاور ۶۰۸ انجام می‌گیرد و ازمدلهای دیگرکمتر استفاده میگردد .

ابعاد کامیون خاور

طول کامیون خاور ۵ و نیم متر است و اتاق کامیون روبسته و محافظت شده ودر مقابل نفوذ باد و باران مقاوم است . کامیون هایی که برای این مهم استفاده می‌شوند باید چند خصوصیت داشته باشند . ابتداء اینکه نکات بهداشتی و ضد عفونی رعایت شده باشند . یکی از موارد مهم وجود بیماری کرونا میباشد و حتما پس ازهرانجام کارحملل اثاثیه باید داخل کانتین کامیون به دقت استریل وبا الکل تمیز شود . همچنین یکی از الزامات دیگر دیواره کانتین و کف آن است که باید موکت کاری شده باشند . تا از آسیب دیدن وسایل جلوگیری شود . وجود پتو در کامیون

 

موارد مهم

یکی از موارد بسیار مهم درنوع بسته بندی و پک نمودن لوازم منزل جهت اسباب کشی و حمل کالا میباشد که اگرمهم با دقت و نظم کافی انجام شود . می تواند روند جابجایی محموله را آسانتر،سریعتر وراحت تر کند . استفاده از کارتن های چند لایه با ضخامت بالاو متناسب با اندازه وسایل از نکات بسیارمهم است که به سلامت کالا ها منجر میشود .

 

خدمات شرکت ما

شرکت ما طی سالها فعالیت در صنعت حمل ونقل، تلاش کرده است تا با ارائه خدمات هرچه بهتر باربری، بویژه اسباب کشی و حمل کالا ، در هر ابعاد و انداره  با استفاده از مجهزترین خودروها وکارشناسان مجرب همواره سطح خود را بهبود بخشد وآرامش خاطر سفارش‌دهندگان فراهم شود. به همین دلیل با ناوگان ما خودروهای باری خاور،ایسوزو،و….  ، اقدام به عرضه خدمات آنلاین و بروز نموده ایم. خدمات این سرویس درحمل ونقل ایران فقط در اختیار ما است.

 

شرکت حمل و نقل ون‌بار در زمینه سبک بار، سراسر کشور را تحت پوشش دارد

دفاتر ارائه خدمات :

– شهید رجایی جنوب، بعد از سه راه ترانسفو، نبش کوچه سبزکوش( گاراژ ون بار )

-ورامین، ابتدای کمربندی پیشوا( گاراژ ون بار )

– جاده ورامین به سمت تهران. نرسیده به سه راه تقی آباد. بعداز کاخانه مارگارین( گاراژ ون بار )

تلفن ثابت
02155208480
02155208580
02133889004
02133880024

همراه
09124919014
09128097786

ویژگی های دیگر کامیونت خاور

کامیونت خاور 608 یکی از تولیدات موفق شرکت ایران خودرو دیزل می باشد. این خاور که در ایران خودرو دیزل مونتاژ می شود، ساخت شرکت موفق آلمانی بنز می باشد. این شرکت در زمینه ساخت و طراحی خودروهای لوکس سواری، کامیون، اتوبوس موفقیت هایزیادی داشته است. شرکت بنز از سال 1926 خودروهای خود را برند مرسدس بنز به بازار حمل ونقل ارائه کرد . همچنین این شرکت نیز گام های موثری در زمینه ساخت و تولید کامیون برداشته و بیشتر بازارهای ماشین های سنگین دنیا متعلق به این شرکت آلمانی میباشد .

کامیونت خاور 608 یکی از کامیونت های موفق شرکت بنز است که توسط ایران خودرو دیزل در ایران مونتاژ می شود.حجم مخزن سوخت این کامیونت باری بالغ بر100 لیتر است که حداکثر سرعت آن را به 79 کیلومتر برساعت است. این کامیونت با عرض 2 متر و طول 4 مترقادر به حمل بار روی محور جلو به اندازه ی 2200 کیلوگرم و حمل بار روی محور عقب به اندازه ی 4800 کیلوگرم می باشد. این کامیونت دارای 5 دنده جلو و 1 دنده عقب می باشد  که باعث می شود وزن بار مجاز قابل تحمل برای کامیونت خاور608 معادل 6000 کیلوگرم باشد. یکی از فاکتورهای مثبت این کامیونت  استاندارد آلایندگی یورو 2 آن است. کامیونت خاور608 همچنین دارای ترمز دستی مکانیکی بر روی چرخ های عقب و فرمان مکانیکی است. کلاج تک صفحه ای خشک با عملکرد مکانیکی از معایب این خاور محسوب می شود.

اثاثیه و بسته بندی 

حمل اثاثیه منزل، باربری منزل و اصلاحات مشابه، مربوط به شغلی‌ست که به مردم برای جابه‌جایی اسباب و اثاثیه‌شان  از یک مبدأ به یک مقصد  کمک می‌کند.بر اساس آمار رسمی وزارت صمت، تخمین زده می‌شود  در سطح کشور حدود ۱۸ میلیون جابه‌جایی اثاث خانه انجام شده که  ۸۱درصد از آن در داخل یک استان (درون‌شهری) و ۱۷درصد بین دو استان (بین‌شهری) و ۲درصد نیز به کشور دیگری بوده است.

استان تهران رتبه اول بیشترین جابجایی درون‌شهری را با ۳۷ در اختیار دارد. در بخش بین(برون)شهری نیز بهترین میزبان و پذیرای انتقالات بوده بطوری که حدود ۲۶/۴ درصد تحرک بار به استان تهران می‌رسد. این موضوع رشد جمعیت استان تهران نسبت سایر استانها را بخوبی  توجیه می‌کند.

شرکت حمل ونقل وباربری ون‌بار ایران

شرکت باربری ون‌بار گزینه مطمئن و مناسب شما شهروندان گرامی جهت هماهنگی و قبول سفارش حمل اثاث منزل‌تان است. سفارش حمل رادر داخل استان تهران، از شهرستانها به تهران و تهران به شهرستان با بصرفه‌ترین و ایمن‌ترین روش‌های ممکن  پذیرفته می‌شود.

قیمت مقرون به صرفه:

در ایران، مبلغ کرایه کامیون در سفرهای طولانی (بین‌شهری) معمولا بر حسب مقدار وزن ، سرعت رساندن بار ، در چه مقطعی از سال یا کدام روز هفته،  معیّن می‌شود . مثلا به دلیل افزایش تقاضا در فصل تابستان و ماه‌های شهریور و مهر، قیمت کرایه افزایش می‌یابد. پیشنهاد ما این است از چند روز زودتر  ماشین باربری را برای خود رزرو کنید.

خدمات کارشناسان ون‌بار ایران

کارشناسان ون‌بار  آماده ارائه مشاوره و کمک به تسهیل مشکل شما هستند .

اسباب‌کشی شهری :

در این نوع سرویس، اکثرا خود شرکت مالک ماشین یا کامیون است و راننده آن در استخدام شرکت می‌باشد. شرکت بر اساس تعداد طبقات و میزان سبک سنگینی لوازم  تعداد کارگر را تعیین و اعزام می‌کند.

اسباب‌کشی بین شهرستانها : 

در این سرویس، اکثرا راننده خودش مالک ماشین است و نقش شرکت عمدتا معطوف به کنترل بارنامه، بیمه و ضمانت و تاییدصلاحیت راننده است . شرکت حمل و نقل ون_بار  برای هر دو نوع سرویس بنابردرخواست مشتری و حساسیت بعضی اقلام مثل بوفه، آینه، ظروف شیشه ای و شکستنی، پیانو و سرویس چوب  به انداز نیاز نایلون ، پد ، نوارچسب ، پد و پلاستیک حباب دار به محل ارسال می‌کند.

سوالات متداول

ماشین مناسب برای این مقدار وسیله چی خوبه باشه؟
نیسان بگیرم، خاور بگیرم یا چی ؟
برای یک دست و سرویس خواب  یه نیسان بسه ؟
ناهار خوری پنج نفره و مبل هفت نفره تو وانت جا میشه؟
چه ماشینی  بین نیسان و خاور مناسبه ؟

سوال پرسنل ما از شما :

اثاث منزل شما چقدره؟ حجم آن چطور؟
برای بارگیری آیا از کارتن استفاده کردین؟ سایز وابعاد کارتن؟
خونه تون داخل یه کوچه‌ باریکه و اجازه نمیده خاور بیاد تا جلو درب؟
نظرتون راجع به جایگزین کردن  تعدادی وانت نیسان بجای یک کامیون چیه؟
سرویس مبل ۷ نفره دارید یا ۹ نفره؟
کاناپه بالای ۲ متر دارید؟

کامیون و خاورهای مسقف ما در ابعاد مختلف با توجه به مقدار بار شما  انتخاب می‌شود

خودروهای ما 

ما برایباربری شهری و بین شهری  ، خاور۶۰۸، خاور ۸۰۸، کامیونت، بادسان ، انواع ایسوزو و فوتون در اختیار داریم. طول کانتین یا اتاق این کامیون‌ها  از ۴/۸۰ متر شروع و تا ۵/۶۰ متر هم میرسد . عرض اکثریت کامیونها ۲/۲۰ متر و ارتفاع هم از ۲/۳۰ تا ۲/۸۰ در دسترس است.

با توجه به بودجه و شرایط  و مقدار بار شما کامیون را مشخص و اعزام میکنیم.در صورت جابه‌جایی تعداد کم  لوازم  نیسان و آریسان‌های ما بنابر سفارش شما مسقف یا روباز یا کفی‌دار(مبلی) در دسترس و آماده اعزام به محل شما هستند .

ما در شهر تهران و حومه در بخش داخل شهری با بهره مندی از کارگران ماهر اسباب‌کشی، مجرب، بادقت و نیرومند و مشاوران مطلع و آگاه به  خواسته‌های شما بهترین گزینه ایم.

تعهدات ما

ما متعهد می‌شویم سر وقت برای اسباب کشی و حمل کالا درخدمت شما باشیم . کارشناسان ما با آگاهی از شرایط ترافیک در ساعات مختلف روز، موقعیت مناطق بارگیری و تخلیه، آگاهی از مسافت بین شهرستانها و با اطلاع از وضعیت آب و هوایی ، انسداد مسیرهای کوهستانی ، تلاش می‌کنند تا  زمان تحویل و تخلیه را هرچه دقیق‌تر به اطلاعتان برسانند .

رضایت ، خاطرآسوده و اطمینان را با ون‌بار  تجربه کنید . زمانی که تصمیم به نقل مکان و جابه‌جایی منزل گرفتید ، ما را کنار خودتان احساس کنید.

 

Related Posts

فهرست