باربری به مازندران

باربری به مازندران

باربری به مازندران : جاده‌ تهران به استان مازندران همواره از جاده های رفت و آمد در ایران است . بدلیل داشتن جذابیت توریستی یکی از محل های پر تردد و زیبا میباشد و همین امر باعث رشد حمل ونقل وباربری در این مسیر گردیده .

مسیرهای تهران به مازندران

 

مسیر های مختلفی بین تهران و مازندران وجود دارد. از جمله سه راه اصلی و مهم بین این دو استان جاده چالوس، جاده فیروزکوه و جاده هراز است . این جاده ها پس از  احداث و افتتاح  به طور منظم توسط مسافران و کامیون‌های حمل بار از تهران به مازندران مورد استفاده قرار گرفته است . این سه جاده که از زیباترین جاده‌های ایران نیز به شمار می‌روند ، روزانه محل تردد هزاران کامیون، وانت یا تریلی  بوده و بار حمل می‌کنند .

در این میان، ممکن است به نظر برسد که حمل باربری تهران به مازندران از طریق جاده فیروزکوه از دو جاده دیگر راحت‌تر است. اما طول مسیر و شهری که مقصد کالا است همراه با شرایط جاده و آب و هوا بسیار مهم است .

 

جاده هراز

این جاده  ۱۸۳ کیلومتر طول دارد . بین تهران و آمل واقع شده و کوتاهترین مسیر بین این دو شهر است. این جاده از اصلی‌ترین مسیرهای باربری تهران به مازندران است و بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه ها کالاها و بارهای خود را از طریق این مسیر ارسال می‌کنند . در طول مسیر حدود ۱۴ تونل وجود دارد .

جاده فیروزکوه

این جاده بین تهران و قائمشهر (و از آنجا به ساری) ادامه دارد و معمولاً از جاده هراز امنیت بیشتری دارد. این جاده حدود ۲۴۷ کیلومتر طول دارد و یکی از جاده‌های پرتردد از تهران به مازندران است. در کنار جاده هراز، از جاده فیروزکوه برای حمل کالا به مازندران و جابجایی کالا نیز استفاده می‌شود.

با ارسال درخواست از طریق فرم زیر کارشناسان ما کمتر 15 دقیقه برای مشاوره با شما تماس میگیرند.

جاده چالوس

 

از شهر کرج آغاز شده و به مازندران و شهر چالوس ختم  میگردد و یکی از زیباترین جاده‌های ایران است .  از این جاده برای جابجایی مسافر و بار به شهرهای چالوس، نوشهر و مناطق اطراف استفاده می‌شود . برخلاف دو جاده دیگر که مستقیماً از انتهای بزرگراه بابایی یا تهرانپارس (جاده دماوند) شروع می‌شوند .

به طور کلی، با توجه به جاده و مسیر بین تهران و شهرهای مازندران، ترافیک و حمل بار به شهرهای مازندران را می‌توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

حمل بار شهرهای های تهران و نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از جاده چالوس است .
برای جابجایی بار به ساری، قائمشهر، سوادکوه، میان دورود، نکا، گلوگاه و بهشهر، جویبار و سیمرغ بهترین مسیر جاده فیروزکوه است .
برای حمل بار به آمل، محمود آباد، نور، فریدونکنار کوتاهترین مسیر جاده هراز است .

البته در این بین چند شهر وجود دارد که اگر می‌خواهید از تهران به آنجا بروید (مثلاً بابل و بابلسر) می توانید از هر دو جاده فیروزکوه یا هراز اقدام کنید . ا

ویژگی های شرکت  اتوبار ون بار ایران در  حمل بار  با کامیون و ترانزیت، حتی برای جابجایی های کم‌مسافت در ۳ مورد پایین خلاصه می‌شود :
وقت‌شناسی : حضور به موقع خودرو باربری و پرسنل از هنگام بارچینی تا زمان تخلیه مهار لوازم منزل داخل خودرو با استفاده از تجهیزات باربری راننده و خودروی سلامت و نیروی کار مؤدب و کاربلد.ما تلاش کرده‌ایم.

این ویژگی را تا بیشترین حد ممکن برای تمام سفارش های اسباب کشی درکامیون ترانزیت ارائه و اجرا میکنیم.به ویژه برای سفارشهای مسیر تهران به تمام کشور که مجدانه درحال انجام است .

 نکات قابل‌ توجه باربری تهران به مازندران

  • انتخاب خودروی مناسب جهت حمل بار به مازندران
  • استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب
  • انتخاب بهینه‌ ترین مسیر

عوامل مهم باربری تهران به مازندران

در مجموع عواملی که در باربری تهران به مازندران مهم هستند و باید پیش از اقدام به آنها توجه کرد، عبارتند از:

 شهر مقصد و فاصله آن تا تهران
جاده انتخاب شده (هراز، فیروزکوه و یا چالوس)
وضعیت آب و هوای جاده
یکطرفه و یا دوطرفه بودن جاده
ریزش برف و یا باران در طول مسیر (در فصل های سرد سال)
ترافیک و یا شلوغی احتمالی مسیر
حجم باری که باید حمل شوند
ماشین باربری مورد نیاز (وانت، کامیون، خاور و یا تریلی)

هزینه باربری تهران به مازندران

هزینه  عوامل مختلفی است، بنابراین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری تهران مازندران با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

  • ابتدا مشتریان با کارشناسان ما تماس می گیرند و پس از ثبت مشخصات بار از جمله وزن ،نوع و حجم بار منتظر تماس ما خواهند بود .
  • در مرحله بعد کارشناسان بلافاصله فعالیت خود را بر روی بار آغاز کرده و یک سرویس باربری تهران مازندران را به رانندگان اعلام می کنند .
  • برای ثبت بارنامه ابتدا باید مشخصات راننده چک شود در صورتی که راننده مورد تایید شرکت بود بار به آن شخص برای باربری تهران شمال محول خواهد شد.
  • سپس فاکتور صادر شده طی لینک برای مشتری ارسال شده تا مستقما در جریان هزینه و شناسایی راننده اعزام شده باشد .

برای باربری تهران به مازندران با ون بار ایران همراه باشید و بار خود را به صورت قانونی و طبق نرخ اتحادیه انجام دهید . هزینه ی اعلامی به مشتری بستگی به وزن،حجم بار دارد زیرا نوع کامیون باربری طبق آن تعیین می گردد . علاوه براین موضوع هر چه فاصله محل بارگیری و تخلیه بیشتر می شود مسلما هزینه هم بالاتر خواهد رفت. اما در ون بار ایران اطمینان داشته باشید ما باربری تهران به مازندران را با ارزان ترین و کمترین قیمت برای مشتریان خود انجام خواهیم داد.

Related Posts

فهرست