اسباب کشی،بسته بندی 

اسباب کشی و بسته بندی

اسباب کشی،بسته بندی : کردن در برخی مواقع آسان یا دشوار است، در هر یک از این مواقع قطعاً باید نکاتی را رعایت کنید . به هر حال اسباب اثاثیه منزل باید حمل شود اما برخی از افراد به دلیل کمبود تجربه در حمل اثاثیه منزل در این زمینه با مشکل روبرو هستند .

و  ترس  از اسباب کشی باعث شده که برخی افراد حمل اثاثیه را بسیار کار سختی بدانند و این مشکل باعث می‌شود با موارد متعددی روبرو شوند.

حمل اثاثیه منزل، اسباب‌کشی و بسته بندی ، اتوبار، باربری منزل و اصلاحات مشابه، مربوط به شغلی‌ست که به مردم برای جابه‌جایی اسباب و اثاثیه‌شان  از یک مبدأ به یک مقصد  کمک می‌کند.

بر اساس آمار رسمی وزارت صمت، تخمین زده می‌شود  در سطح کشور حدود ۱۸ میلیون جابه‌جایی اثاث خانه انجام شده که  ۸۱درصد از آن در داخل یک استان (درون‌شهری) و ۱۷درصد بین دو استان (بین‌شهری) و ۲درصد نیز به کشور دیگری بوده است.

استان تهران رتبه اول بیشترین اسباب‌کشی درون‌شهری را با ۳۷ در اختیار دارد. در بخش بین(برون)شهری نیز بهترین میزبان و پذیرای جابه جایی بوده بطوری که حدود ۲۶/۴ درصد مقاصد جابه‌جایی به استان تهران می‌رسد. این موضوع رشد جمعیت استان تهران نسبت سایر استانها را بخوبی  توجیه می‌کند.

شرکت باربری ون‌بار گزینه مطمئن و مناسب شما شهروندان گرامی جهت اسباب کشی،بسته بندی  و قبول سفارش حمل اثاث منزل‌تان است .

قیمت مقرون به صرفه:

 پیشنهاد ما این است از چند روز زودتر  ماشین باربری را برای خود رزرو کنید.

برای کاهش هزینه اسباب کشی و بسته بندی  برخی شرکت‌های اتوبار  پیشنهاد می‌دهند لوازم منزل شما و چند مشتری دیگر با یک کامیون بزرگ (تریلر) حمل شود تا هزینه بین چند نفر تقسیم شود.

بعضا حجم بار روی کرایه تاثیر می‌گذارد. مقدار حجم کم بارامکان جابه‌جایی بصورت خرده‌بار ایجاد می‌کند. در حمل خرده بار  کالای دو یا چند مشتری با یک وانت یا کامیون انجام می‌شود و در صورتی که بار فضای بیشتری از خودرو را اشغال کند، دستمزد حمل افزایش می‌یابد.

بعضی سفارش‌ها ممکن است کرایه وانت یا کامیون را بالا ببرد. مثلا شرکت یا شخصی یک ماشین مخصوص سفارش می‌دهد، مثل یک بارکش بغل‌بازشو یا بغل دار یا یک نیسان کف مبلی با اتاق شمالی  یا ماشین‌های یخچالدار.

کارشناسان ون‌بار  آماده ارائه مشاوره و کمک به تسهیل اسباب کشی و بسته بندی  شما هستند.

اسباب‌کشی شهری :

در این نوع سرویس، یعنی اسباب کشی،بسته بندی اکثرا خود شرکت مالک ماشین یا کامیون است و راننده آن در استخدام شرکت می‌باشد. شرکت بر اساس تعداد طبقات و میزان سبک سنگینی لوازم  تعداد کارگر را تعیین و اعزام می‌کند.

اسباب‌کشی بین شهرستانها :

در این سرویس، اکثرا راننده خودش مالک ماشین است و نقش شرکت عمدتا معطوف به کنترل بارنامه، بیمه و ضمانت و تایید صلاحیت راننده است .

باربری در شهر اصفهان

 

شرکت حمل و نقل ون_بار  برای هر دو نوع سرویس
بنابردرخواست مشتری و حساسیت بعضی اقلام مثل بوفه، آینه، ظروف شیشه ای و شکستنی، پیانو و سرویس چوب  به انداز نیاز نایلون، پد، نوارچسب، پد و پلاستیک حباب دار جهت اسباب کشی،بسته بندی به محل ارسال می‌کند.

” در زمان ارسال لوازم خونه از نقطه‌ای به نقطه دیگر ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که ماشین مناسب برای این مقدار وسیله چی خوبه باشه؟
نیسان بگیرم، خاور بگیرم یا چی ؟ ”
برای یک دست و سرویس خواب  یه نیسان بسه ؟
ناهار خوری پنج نفره و مبل هفت نفره تو وانت جا میشه؟
چه ماشینی  بین نیسان و خاور مناسبه ؟

سوال پرسنل ما از شما

اثاث منزل شما چقدره؟ حجم آن چطور؟
برای بارگیری آیا از کارتن استفاده کردین؟ سایز وابعاد کارتن؟
خونه تون داخل یه کوچه‌ باریکه و اجازه نمیده خاور بیاد تا جلو درب؟
نظرتون راجع به جایگزین کردن  تعدادی وانت نیسان بجای یک کامیون چیه؟
سرویس مبل ۷ نفره دارید یا ۹ نفره؟
کاناپه بالای ۲ متر دارید؟ ”

با ما راحت باشید و هر سوالی در خصوص جابه‌جایی اسباب منزلتان دارید  بپرسید. ما  تا آنجا که بتوانیم بهترین مشاوره را خدمتتان ارائه می‌دهیم.
به اعتماد کنید و حمل اسباب منزل‌تان را به ما بسپارید. ما صادقانه و حرفه ای  به اعتمادتان پاسخ می‌دهیم.

کامیون و خاورهای مسقف ما در ابعاد مختلف با توجه به مقدار بار شما  انتخاب می‌شود.

خودروهای ون بار ایران

ما برای کار اسباب کشی شهری و بین شهری  ، خاور۶۰۸، خاور ۸۰۸، کامیونت، بادسان ، انواع ایسوزو و فوتون در اختیار داریم. طول کانتین یا اتاق این کامیون‌ها  از ۴/۸۰ متر شروع و تا ۵/۶۰ متر هم میرسد . عرض اکثریت کامیونها ۲/۲۰ متر و ارتفاع هم از ۲/۳۰ تا ۲/۸۰ در دسترس است.
با توجه به بودجه و شرایط  و مقدار بار شما کامیون را مشخص و اعزام میکنیم.
در صورت جابه‌جایی تعداد کم  لوازم  نیسان و آریسان‌های ما بنابر سفارش شما مسقف یا روباز یا کفی‌دار(مبلی) در دسترس و آماده اعزام به محل شمایند.

اسباب کشی در تهران

ما در شهر تهران و حومه در بخش داخل شهری با بهره مندی از کارگران ماهر اسباب‌کشی، مجرب، بادقت و نیرومند و مشاوران مطلع و آگاه به  خواسته‌های شما بهترین گزینه ایم.

اسباب کشی برون شهری

در بخش برون(بین)شهری هیچ تفاوتی برایمان ندارد بار شما در چه شهر یا استانی قرار دارد ، ما با استفاده سیستم اعلام بار تحت‌وب و صدور بارنامه از نمایندگی‌هایمان در شهرستان‌ها  محدودیت در هماهنگی و اعزام ماشین های حمل کالا تجاری و اثاث‌خانه نداریم.

با ارسال درخواست از طریق فرم زیر کارشناسان ما کمتر 15 دقیقه برای مشاوره با شما تماس میگیرند.

متصدیان

متصدیان شرکت ون‌بار در زمینه حمل اثاث خانه به شما مشاوره رایگان می‌دهند. تلاش کادر ما این است که تمام جوانب و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم؛ مثل هزینه کرایه وانت یا کامیون، هزینه کارگران، هزینه ساعت اضافه و …  تا شما سروران بهترین ارزیابی، انتخاب و زمانسنجی را پیش از شروع کار اثاث کشی داشته باشید.

تعهدات ما

اتوبار ون‌بار متعهد می‌شود طبق وعده، سروقت وسایل و کالای شما را تحویل دهد. کارشناسان ما با آگاهی از شرایط ترافیک در ساعات مختلف روز، موقعیت مناطق بارگیری و تخلیه، آگاهی از مسافت بین شهرستانها و با اطلاع از وضعیت آب و هوایی، انسداد مسیرهای کوهستانی ، تلاش می‌کنند تا  زمان تحویل و تخلیه را هرچه دقیق‌تر  به اطلاعتان برسانند .

رضایت مشتری

رضایت، خاطرآسوده و اطمینان و  دلنشینی اسباب کشی را با ون‌بار  تجربه کنید. زمانی که تصمیم به نقل مکان و جابه‌جایی منزل گرفتید، ما را کنار خودتان احساس کنید.حمل و نقل اثاثیه منزل در هر حجم از تمام شهرهای مازندران به مرکز، غرب، شرق و جنوب استان‌های البرز و تهران پذیرفته و انجام می‌شود.

قیمت

حجم بار و اثاثیه منزل شما چه یک کامیون، چه یک وانت را پر کنه و یا اصلا اگر وانت هم پر نکنه، با توجه به تعداد و مقدار حجم بارتون بهتون قیمت می‌دیم .
ما میتونیم برای بارهای با حجم کم قیمت ارزون بهتون بدیم چون کار هماهنگی خرده‌بار یا کناربار بخشی از خدمات ماست.

خرده بار

خرده بار یعنی اینکه : شرکت باربری بار شمارو با بار بقیه مشتری‌ها کنار همقرار داده و از ماشین برای جابه‌جایی آن استفاده میکنه .در نتیجه
هزینه یک نیسان یا کامیون بین چند نفر تقسیم میشه در این صورت یک سوم یا یک چهارم یا نصف کرایه کامل سهم شماست.

حمل بار شمال کشور

 

ما از فریدونکنار، بابلسر، سرخرود و محمودآباد، هم نیسان، هم مینی‌خاور، هم خاور ایسوزو بزرگ داریم . همینطور شهرهای نور، جویبار، بهشهر، گلوگاه، بندپی، رویان، سیسنگان، نوشهر و چالوس هم در کنترل و محدوده فعالیت ما هستن.

فریدونکنار، بابلسر، سرخرود و محمودآباد،تنکابن و رامسر و شهرک‌های همجوار

ما از تنکابن و رامسر و شهرک‌های همجوار هم تأمين وانت، نیسان، خاور و انواع ایسوزو داریم.تمامی خودروها مناسب حمل جهیزه و اثاث خانه هستن و پتو ، ضربه گیر حبابدار، کفی ضربه گیر چوبی و فلزی و …. در قسمت باربند ماشین قرار گرفته شدهتمام شهرستان‌های استان گیلان هم تحت نفوذ و سرویس دهی ما هستند .

یعنی اگه مقصد بار تهران یا کرج باشهو شما هر کجای گیلان که باشید کامیون و وانت‌های ما همونجا حضور دارن.آماده پاسخگویی و دریافت سفارش اسباب‌کشی از طرف شما مردم دوست داشتنیخمام/انزلی/رضوانشهر/طالش/پره‌سر/ ماسال، ماسوله/ سراوان/ فومن/سیاهکل/منجیل/ کوچصفهان و لنگرود
هستیم .

Related Posts

فهرست