باربری شهرک صنعتی جی

گروه باربری ون بار ایران

باربری شهرک صنعتی جی : شهرک صنعتی جی اصفهان با مساحت 309 هکتار اولین و بزرگترین شهرک صنعتي اصفهان است . که به يکي از بزرگترين جوامع صنعتي ايران تبديل خواهد شد . مجموعه صنعتی جی  متشکل از تعداد نامحدودی واحد صنعتی، تولیدی و صنفی می‏باشد .

این شهرک نیز مانند شهرک صنعتی دولت آباد اصفهان و شهرک صنعتی محمود آباد ، فاصله زیادی تا شهر اصفهان ندارد . این شهرک نزدیکترین شهرک صنعتی اصفهان به فرودگاه اصفهان می باشد.مساحت کل شهرک(هکتار): 309     مساحت فاز عملیاتی(هکتار): 309.6     مساحت صنعتی(هکتار): 205فاصله تا فرودگاه : 4 کیلومترفاصله تا مرکزاستان : 17 کیلومترفاصله تا نزدیکترین شهرستان : 17 کیلومتر.

 ون بار ایران علاوه بر ارائه بهترین نرخ های حمل و نقل به مشتریان خود ، همچنین مفتخر است که مزایای زیر و بسیاری موارد دیگر را به شما ارائه دهد . همراه ما در هر زمان، نرخ‌های حمل‌ونقل فوری آنلاین و دقیق را دریافت کنید . خدمات سطح بالا و کلاس A که باعث می شود حمل و نقل بار شما با امنیت انجام شود .

تنها با یک کلیک از راه های ارتباطی موجود میتوانید با کارشناسان ما در باربری شهرک صنعتی جی ارتباط گرفته و سفارش خود را انجام دهید . هیچ محدودیتی در حمل و نقل ، اندازه یا وزن وجود ندارد. بزرگ یا کوچک ما همه را حمل می کنیم . ارائه نرخ های بسیار رقابتی حمل و نقل بار و قیمت های باربری در سراسر کشور . ما یک کادر عالی و بسیار آگاه از کارشناسان حمل و نقل بار داریم . تیم باربری ون بار ایران اینجا هستند تا شما را در با آرامش و اطمینان هدایت کنند .

 

شهرک صنعتی جی

فاصله شهرک صنعتی جی تا اصفهان:

فاصله این شهرک تا میدان نقش جهان کمتر از 30 کیلومتر و کمتر از 30 دقیقه می باشد

آدرس شهرک صنعتی جی :

اصفهان، بزرگراه اصفهان به نائین، کیلومتر 3 ، شهرک صنعتی جی شماره تماس :  03135720413

خدمات ون بار ایران

ون بارایران جهت حمل ونقل شهری و بین شهری پاسخگوی نیاز شما عزیزان در تمام ساعات شبانه روز با برترین خدمات تضمین شده میباشد .شرکت حمل و نقل ون بار ایران با درنظر گرفتن نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی مدون و پشتکار پرسنل و توسعه ناوگان حمل ونقل سنگین خود به بالاترین سطح در این حوزه رسیده است. به همین دلیل هیچ شهر یا محلی در کشور وجود ندارد که در حوزه فعالیت وپوشش ما نباشد.در حوزه خودروهای سنگین و سایر وانت بارهامابهترینیم . شرکت حمل و نقل ون‌بار در زمینه حمل و نقل کامیون و سبک بار، سراسر کشور را تحت پوشش دارد. و در حال حاضر خدمات آنلاین و بروز خود را در شهرک صنعتی جی ارائه میدهد .

شرکت حمل و نقل ون‌بار در زمینه سبک بار، سراسر کشور را تحت پوشش دارد

با ارسال درخواست از طریق فرم زیر کارشناسان ما کمتر از 15 دقیقه برای مشاوره با شما تماس میگیرند.

 

بعضی از شرکت ها و کارخانه های این شهرک عبارتند از:

شرکت صنايع ريخته گري سپاهان پايدار، شرکت صنايع قطعه كوبان نقش جهان، شرکت شقایق سپاهان، تولیدی نخ پیوسته زاگرس، شرکت نگین تام، شرکت نساجی پیمان، شرکت کیهان پوشش سپاهان، شرکت البرز ماشین جی، صنایع بسته بندی مسائلی و…

فهرست شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی جی در قالب فایل PDF همراه با دور نگار و شماره تلفن و نوع فعالیت شرکت ها .که در13 صفحه با بیش از 100 شماره تلفن و ادرس برای شما عزیزان گرد اوری شده.

طرح های صنعتی قابل واگذاری

مساحت کل شهرک(هکتار):310 مساحت فاز عملیاتی(هکتار):309.6 مساحت صنعتی(هکتار): 210 تعداد قراردادهای منعقده: 593 مساحت واگذار شده(هکتار):0 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده:525 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر):1255 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز:68

فاصله ها

فاصله تا فرودگاه:4 کیلومترفاصله تا راه آهن:0 کیلومترفاصله تا مرکزاستان:17 کیلومترفاصله تا نزدیکترین شهرستان: 17 کیلومترفاصله تا گمرک:0 کیلومترفاصله تا نزدیکترین بندر:0 کیلومتر

امکانات

آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب:دارد پست فشار قوی: دارد

اطلاعات تماس :مدیر شهرک صنعتی: تلفن: 0311-5722700دورنگار: 0311-5722700

آدرس شهرک صنعتی: اصفهان كيلومتر17 جاده اصفهان نائين-دفترهیئت امنای شهرک

Related Posts

فهرست