نسل جدید کامیون

نسل جدید کامیون‌ :

شرکت حمل و نقل ون‌بار با به کارگیری جدیدترین  کشنده ها و نسل جدید کامیون ارائه دهنده بهترین کیفیت خدمات باربری در میان سایر شرکت هاست .

 کامیون‌های کشنده باربری

کشنده باربریدارای  ابعاد و وزن خالص متعارف و استاندارد DAF اتحادیه اروپا میباشد .

این کشنده دارای شتاب ، سرعت اولیه بالا ، کابین و صندلی های نرم و راحت ، حفظ حداکثر ایمنی راننده و سرنشین و مصرف سوخت کمترمیباشد و جایگاه ویژه ای در ناوگان شرکت باربری ون‌بار بدست آورده .

کامیون های تک و جفت

نسل جدید کامیون :کامیون های تک و جفت محور و انواع تریلی های اتوبار ون‌بار، ضمن حفظ ماکسیموم ایمنی – فعال شدن کیسه هوا، نرمی و قابلیت ارتجاعی کابین و محور، راحتترین سواری و زیباترین فضای لاکچری داخل ماشین را برای راننده و سرنشین فراهم می‌کند. اگر شغل شوفری عشق و علاقه شماست و تمایل به سفرهای بین‌شهری و کار باربری دارید میتونید با آقای افشار مدیر ناوگان سنگین ون بار در تماس باشید.

 

 

با ارسال درخواست از طریق فرم زیر کارشناسان ما کمتر 15 دقیقه برای مشاوره با شما تماس میگیرند.

نسل جدید کامیون‌ : سبک وزنی و استفاده از محکم‌ترین نوع فولاد از دیگر شاخصه‌های ساختار کابین ون بار است. در قسمت سواری آنها از چرم و فوم و سایر ادوات نرم و در بخش‌های مختلف درون و بیرون بدنه از لامپ‌های ال ای دی استفاده گردیده .

همچنین چراغ نور پایین و نور بالایشان در عین کم‌مصرفی بیشترین راندمان را دارا هستند.کامیون‌های شرکت اتوبار ون‌بار راندمان مصرف سوخت‌شان ۱۵ درصد بالاتر و کارآمدتر از دیگر نوع‌های کامیونت و کامیون سنگین مثل بنز تک، جفت، ماک، ولوو، اف‌هاش و ایسوزو است. همچنین مقدار غلظت CO2 خروجی از اگزوز این کشنده ها یک سوم کامیون‌های قدیمی است.

کامیون مرسدس بنز آکتروس

نسل جدید کامیون : کامیون مرسدس بنز آکتروس یکی از شاهکار های بهترین کمپانی های دنیا یعنی مرسدس بنز می باشد که در زمینه خودروسازی فعالیت دارد، این کمپانی سالیان سال برای تولید خودرو های سبک و سنگین معروف بوده است و عمده ترین دلیل آن هم در این است که همواره به کیفیت و قدرت محصولات خود اهمین بسیار بالایی می دهد .

یکی از حوزه هایی که مرسدس بنز همیشه در آن به خوبی عمل کرده است ساخت و ارائه خودرو سنگین می باشد.در این میان زمانی که اسم ماشین سنگین به میان می آید همگان به یاد کامیون کشنده آکتروس می افتند .

مرسدس بنز آکتروس ( به انگلیسی : Mercedes Benz Actros ) یک کامیون سنگین ساخت شرکت دایملر تراکس آلمان است که از 1995 تولید آن آغاز شده است. تاکنون ۵ نسل مختلف از آکتروس تولید شده اند. این کامیون جهت حمل بارهای سنگین، حمل بار برای مسافت های طولانی و همچنین مقاصد عمرانی و ساخت و ساز استفاده می شود. نسل ها و فیس لیفت های مختلف آکتروس با کد MP x (حرف x نشان از نسل کامیون) نشان داده می شوند.

اما دلیل این موضوع پیشگام بودن این خودروساز آلمانی است.  یکی از حوزه‌هایی که بنز همیشه در آن سرآمد و پرچم دار بوده است، ساخت و ارائه خودروهای سنگین به بازار است.

بررسی نسل های مختلف کشنده آکتروس

نسل جدید کامیون‌ : قبل از اینکه شما را با نسل‌های مختلف actros ‌آشنا کنیم، می‌خواهیم در مورد تاریخچه ساخت این کشنده بنز صحبت کنیم. بنز آکتروس یک کامیون سنگین است که توسط مرسدس بنز در سال 1996 به عنوان جایگزین خودروهای سنگین SK معرفی شد. این کشنده به طور معمول برای حمل بار در مسیرهای طولانی، حمل و نقل توزیع سنگین و البته حمل و نقل ساختمانی استفاده می شود.

نسل اول یا سری MP1

نسل جدید کامیون‌:همانطور که گفتیم در سال 1996 کمپانی مرسدس بنز جایگزین مدل sk را معرفی کردکه نسل جدید کامیون‌ها بود. خانواده ای جدید به نام اکتروس که حاصل همکاری طراحان و مهندسین آلمانی بود. این کشنده در سال 1997 عنوان بهترین کشنده جهان را دریافت کرد. برای مشاهده توضیحات بیشتر درباره این نسل از کشنده بنز، می‌توانید به صفحه آکتروس نسل یک مراجعه کنید.

 

جدیدترین کامیون کشنده هیوندا

خودروساز کره ای هیوندا، در یکی از نمایشگاه های خودروهای تجاری در آمریکای شمالی از یک کامیون مفهومی هیدروژنی کشنده با نام HDC6 نپتون رونمایی کرد.استفاده از سلول های سوختی (که یک مبدل انرژی شیمیایی به الکتریکی می باشد) که از هیدروژن انرژی الکتریکی تولید می کند در این کامیون ها سبب می شود تا کامیون توانایی پیمودن مسافت های طولانی و البته حمل بار بیشتر را داشته باشد که سازنده این خودروها به آن شاره کرده است.

داخلی کابین

نسل جدید کامیون :  داخلی کابین این خودروهای کشنده دو نمایشگر در گوشه شیشه جلو که نقش آیینه بغل را داشته و چندین نمایشگر در قسمت بالایی که نشانگر وضعیت خودرو، شرایط آب و هوایی و شماره تماس را به راننده نمایش می دهد .

قسمت منحنی شکل بالای خودرو و قسمت پایینی خودرو از سبک معروف آرت دکو که نوعی طراحی صنعتی می باشد که از فرم های زیگزاگ، پله ای، قوس های بلند و دایره ای شکل استفاده می کند .

استریم لاین نیز مرحله از معماری آرت دکو می باشد (انحناهایی می باشد که حداقل مقاومت را در برابر جریان سیال نشان می دهد) که در طراحی این خودروها مشاهده می شود .

ویژگی های شرکت  اتوبار ون بار ایران در  حمل بار  با کامیون و ترانزیت، حتی برای جابجایی های کم‌مسافت در ۳ مورد پایین خلاصه می‌شود :
وقت‌شناسی : حضور به موقع خودرو باربری و پرسنل از هنگام بارچینی تا زمان تخلیه مهار لوازم منزل داخل خودرو با استفاده از تجهیزات باربری راننده و خودروی سلامت و نیروی کار مؤدب و کاربلد.ما تلاش کرده‌ایم.

این ویژگی را تا بیشترین حد ممکن برای تمام سفارش های اسباب کشی درکامیون ترانزیت ارائه و اجرا میکنیم.به ویژه برای سفارشهای مسیر تهران به تمام کشور که مجدانه درحال انجام است .

 

Related Posts

فهرست